SVAR TILL ANONYM.

"O.o Du har värkligen problem me å komma över den killen ... Vrf låter du han vara värd dig ?? Du värkar ju inte träffa andra killar .. Så gör de då !!! du hittar juh nån bättre..Han verkar ju bara utnyttja dig för 6, vrf tillåter du de ? Hmm .. tääääänk efter"

Tänkt svara på denna irriterande kommentar.
1. Ja, jag har problem med att komma över honom det är jag mycket väl medveten om så du behöver absolut inte påminna mig om detta.
2. Varför jag låter han vara värd mig? Vad är ditt problem? Du gör mig väldigt förbannad, han är värd mig. Det är väl rättare sagt J A G som inte är värd honom. Du ska inte yttra dig om honom, du känner honom inte.
3. Öh, jag har träffat andra killar. Läs bloggen lite mer noggrant kanske! Dejtade en annan kille dessutom men det funkade inte eftersom jag är kär i Emil.
4. Bättre? Hittar jag någon bättre? Knappast! Det finns ingen bättre i min värld som du borde fatta.
5. Han utnyttjar inte mig för sex. Vad är ditt problem? Vi är VÄNNER också! Han frågade till och med sist vi hade sex om jag ville ha det och att jag skulle säga till ifall det inte kändes rätt. Så utnyttjar han mig? Nej det gör han inte. Så fråga inte varför jag tillåter mig att bli utnyttjad. Du känner tydligen inte mig och tydligen inte honom. Om du stör dig så mycket på vad jag känner för honom så har jag ett tips åt dig, sluta läs min blogg!



Du vet väl även att IP nummer går att kolla upp? Jag misstänker redan.
Du skriver precis som den personen i stilen och kommer från Göteborg, ganska uppenbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fixa dom problemen då... O.o det e patetiskt att hålla på fästa sig vid en å samma kille.^^ jag tror bara du vill ha han för han e så snygg tydligen O.o

2009-10-06 @ 18:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0