SVAR TILL ANONYM IGEN!

"Men fixa dom problemen då... O.o det e patetiskt att hålla på fästa sig vid en å samma kille.^^ jag tror bara du vill ha han för han e så snygg tydligen O.o"


JAG HAR SVÅRT ATT KOMMA ÖVER HONOM OCH JAG VET DET, HUR LÄTT TROR DU ATT DET ÄR ATT BARA SÄGA "JA NU HAR JAG KOMMIT ÖVER HONOM, NU ÄR JAG INTE KÄR LÄNGRE", GIVE IT UP!!! PATETISKT?! ÄR DET PATETISKT ATT FÄSTA SIG VID EN OCH SAMMA KILLE? DU HAR JU NÅGOT ALLVARLIGT PROBLEM UPPE I HJÄRNAN!!! DET ÄR ABSOLUT INGET FEL, DET ÄR BARA FINT ENLIGT MIG! BARA HA HAN FÖR ATT HAN ÄR SNYGG?! NEJ, HAN PASSAR IN PÅ ALLA PLAN JAG VILL HA OCH DET ÄR BARA ETT STORT PLUS ATT HAN ÄR SÅ SNYGG SOM HAN ÄR!

OCH FINSLIPA LITE PÅ SVENSKAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vägrar ju komma över han ändå men det e la upp till dig.^^ Hmm fint e det ju om det e me en kille som känner lika :S

2009-10-07 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0