Sex.

Som jag sa, jag sa att jag skulle dra hem Emil. Det blev inte riktigt att dra hem honom men jag fick honom ändå! Han hånglade med mig framför två av hans kompisar, kanske för han litar på dem att dem inte berättar för någon. Men han hånglade med mig i en väldigt stor folksamling, så stor att säkert ingen ens såg oss tillsammans. Jag och mina vänner pratade med han och hans vänner och hade väldigt roligt måste jag verkligen säga och det känns otroligt bra men inte nog med det, jag och Emil gick iväg in på en toalett (en väldigt äcklig toalett) men den toaletten blev plötsligt underbar eftersom jag var där inne med mitt livs stora kärlek, vet ni hur snygg han var igår? Vet ni hur snygg han är? Jag kan knappt titta på honom. Men i vilket fall som helst så blev vi tända på varandra och han sa till och med att vi kan prova ha sex och om det inte känns bra så slutar vi, förstår ni hur det värmde? Det betyder bara en sak: Han bryr sig faktiskt om mig och han visar mig all respekt! Så där skulle han inte ha sagt om jag inte berättat att jag var kär i honom eftersom vi haft sex förr, så mina vänner han visar mig respekt och han bryr sig! Men hur kan han tro att det I N T E känns bra att  ha sex med honom? Han är ju mitt livs kärlek så vad förväntar han sig? Jag levde i en dimma när vi hade sex och det var inte bara galet sex som vi annars alltid haft. Han tog mig på ett mjukt sätt till en början och naffsade mig i nacken, på halsen och på min axel samtidigt och smekte min kropp som om att han älskade den så jag glömde helt bort att jag inte är nöjd med min kropp. Tack för att du finns Emil, vad vore det här stället utan dig? Du och dina vänner sätter verkligen liv här och jag älskar det. Jag kan ju ärligt säga att ni är dom roligaste som bor här och dom vildaste (på ett väldigt bra sätt). Jag är så jävla kär, inse det allihopa, jag har ju aldrig känt så här tidigare. Han är det finaste jag vet. Jag fick smaka hans öl, jag fick känna hans läppar emot mina, jag fick känna hans händer över H E L A min kropp, jag fick känna hans närhet, jag fick känna hans underbara doft, jag fick känna han inne i mig, jag fick känna hans kropp emot min, jag fick känna hans varma hud, jag fick höra hans mjuka stön, jag fick höra hans härliga röst, jag fick se hans vackra Ö G O N (som bokstavligt talat är dom vackraste ögonen som finns, ögonen som kan få vilken tjej som helst på fall), jag fick se han med sina snygga kläder, jag fick se hans allvarliga blick, jag fick se hans leende, jag fick se han och hans vänner knuffa på varandra och skratta. Jag fick sist men inte minst vara med Emil.

Hur kvällen sedan slutade vill jag bara glömma, jag hade sex med en annan kille. Varför? Det var inte dåligt men det var inte lika bra som med Emil. Dessutom såg jag Emil i huvudet samtidigt! När killen sedan låg och höll om mig så låtsades jag att det var Emil, men han höll inte om på ett lika bra sätt som Emil..

En sak är säker, jag är kär i Emil och jag kommer alltid att vara det.. tydligen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

O.o Du har värkligen problem me å komma över den killen ... Vrf låter du han vara värd dig ?? Du värkar ju inte träffa andra killar .. Så gör de då !!! du hittar juh nån bättre..Han verkar ju bara utnyttja dig för 6, vrf tillåter du de ? Hmm .. tääääänk efter

2009-10-04 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0