MEN SNÄLLA!

Jag har fått en till anonym kommentar, den anonyma personen har NO LIFE :)
Kommentaren lyder: "Haha... ^^ hur ska du lyckas igentligen?? det e la ingen vits att hålla på me han liksom.. men ni kanske ska va ihop O.o ni verkar ju lika dumma"


Hur jag ska lyckas komma över Emil? Ja jag vet faktiskt inte, hade jag vetat det så hade jag väl lyckats med det. Vadå ingen vits att hålla på med honom? Jag vill hålla på med honom och jag hoppas att han en dag blir min, jag kanske hittar någon annan kille någon gång att tycka om men det spelar faktiskt ingen roll. Skulle Emil en dag då komma och säga "Jag vill ha dig." så hade jag rätt säkert lämnat killen jag var med för jag är rätt säker på att Emil är mitt livs kärlek, så just därför har jag ingen annan pojkvän :) Haha, ja vi kanske ska vara ihop? Men vi är ju inte det. Ja, vi kanske är lika dumma eller så är det just DU som är så jävla dum så det finns inte.



På tal om något roligt. Johan hade ringt mig klockan prick 10:43 men då hade jag missat honom eftersom jag var på mitt arbete men han har ringt mig igen prick 14:06 och då hann jag svara. Sjukt men det var pinsamt! Sist vi pratade nykter irl och i telefon kan jag inte minnas! Men det var väldigt roligt, han var dock på jobbet nu och varför han hade ringt tidigare var för att han ville komma på en kopp kaffe. Han skulle ringa mig senare så skulle vi styra upp någonting, jag har kaffe hemma som tur är så om han är sugen på kaffe då så får han sitt kaffe. Han har dock en flickvän som inte tycker om att han har tjej kompisar så han ska komma till mig i hemlighet och hemligheter är till för att hållas. Men det ska bli otroligt skoj! Jag saknar ju honom något så otroligt.


Sist men inte minst, Emil du är det finaste som finns <3

Kommentarer
Postat av: o.O

Jag diggar din blogg.

2009-10-11 @ 10:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0