KÄR.

"Kommentarer
Postat av: Linnea
GUMMAN! HAHA, först så satt jag med hakan i knät sen skrattade jag så jag nästan började gråta! GOOOOOO GOOOOO GOOOO!!!!! Good jobb ;)"

Haha, min Linnea är ju bara för gullig! Ja, det känns bra och någon speciell ångest över själva händelsen har jag ändå inte och varför vet jag inte. Jag tror bara jag är glad över att det hände, bland annat för att Emil absolut inte får få reda på det och för att han visste om att jag var kär i Emil. Nu vet jag att även Emil pratar om sånt med sina vänner och det känns coolt :)

Igårmorse innan jag gick till jobbet skrev Johan på MSN: jag måste få dricka kaffe hos dig snart igen!
Okej, kom och drick kaffe. PERFEKT! :)

Emil, you are the one and only!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0