Jag är så kär i dig Emil.

I förrgår satt jag och gjorde en film av alla bilder jag har på Emil och la in en jätte fin låt till, när filmen var klar la jag mig till rätta och satte igång filmen och höll ju på dö av tårar. Jag är så jävla kär i honom, jag vill dela varje minut tillsammans med honom. Jag vill laga mat tillsammans, jag vill ha kuddkrig, jag vill bråka om vilken film vi ska se, jag vill duscha, jag vill göra nattliga äventyr i bilen.. jag vill göra allt! Jag vill ha honom mer och mer för varje dag som går!


Imorgon kommer nämnligen Johan på "kaffe" igen, dock kan vi inte köra hela kafferepet eftersom jag har en objuden gäst och hälsar på mig, dvs röda veckan. Så han skrev till mig: Men du får ju göra jobbet... Oh schyst, får jag det? Killar i nötskal. Men jag klagar ändå inte.

Och denna helgen ska jag tillbringa med en underbar person, Joakim :)
Han ställer upp för mig i vått och torrt!

Men helgen efter denna ska jag ha så otroligt roligt. Jag ska ta vara på varje sekund den helgen, jag vet redan nu att jag kommer ha så jävla roligt. Jag hoppas mer än allt också att Emil kommer följa med MIG hem för en stund, eller varför inte låna en toalett igen? Hur som helst så längtar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0