Jag älskar dig.

Jag drömmer om dig hela tiden, sovande som vaken. Du är allt jag vill ha, förstår du det?
Du gör ju faktiskt det nu, förhoppningsvis?! Du är mitt hjärta, du är verkligen han jag behöver i mitt liv.
Alla mina vänner får vara lyckliga, dom förstår inte hur glada jag är för deras skull men hur ont det gör samtidigt.
Dom berättar om hur gulliga deras pojkvänner är och det är fint men jag är avundsjuk.
Kan du inte göra det för mig? Jag vill ju ha dig.. jag älskar ju dig Emil!


Jag såg dig
Du fann mitt hjärta
Jag förstår vad kärlek är nu
Jag vill leva med dig
Jag vill andas in din luft
Jag vill känna din doft varje dag
Jag vill leva med din värme
Låt mig visa vad jag kan
Jag vet nu att kärlek gör ont
Livet utan dig är tomt
Jag älskar dig av hela mitt hjärta
Jag älskar dig av hela min själ
Jag vill vara din förevigt.



Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid & Hundtokig!

Svar: Ja, jag håller med om att man träffar "the one" någon gång under sitt liv och jag tror att jag gjorde det med mitt ex. Men kanske var det så att det bara var jag som hittade rätt..



Jag kan riktigt känna hur ont det gör för dig, det är som en tung tung smärta som kramar all kraft ur kroppen och hjärtat. Nej, fy fan. Så vill jag alrig känna mer, aldrig mer.

2009-10-02 @ 12:49:12
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0