Åh, lördag!

Mitt "kaffe"-främmande Johan har varit hit till mig en sväng i lördagsnatt men vi drack inget kaffe någon av oss.
Vi satt i min soffa först och pratade om massa gamla minnen, om allt som vi gjort!
Jag har ju nästan skrattat så jag kissat ner mig... men vet ni vad...?


Mitt i allt så säger han "Förresten är du kär i Emil?"
Jag blev så chockad så jag bara "Va? :O" och jag kände hur R Ö D jag blev i ansiktet.
Han började skratta hur mycket som helst så jag började skratta, så säger han "Har du utbildat dig till brandman?"
Jag blev inte direkt mindre röd då, haha! Så säger han "Du är kär i Emil va?", jag var så dum och började säga "Varför tror du det?" och då sa han "Men jag vet det".

Det var inte mer med det så jag förstår ju i alla fall att Emil berättat det för Johan och jag blev faktiskt glad, hur glad som helst! :) Fråga inte varför men det kändes bara så otroligt bra.

Dags att bekänna sig nu kanske? Jag hade sex med Johan, jag hade B R A sex.
Han sa "Säg inte åt någon och inte så Emil får reda på det."
1. Varför skulle jag säga det åt någon? Johan har flickvän. Men jag kan ju
erkänna redan nu att min bästa vän Linnea och min kusin Malin kommer få veta det
men det är just för att jag litar på dom två och dom sprider inget vidare.
2. Varför sa han om Emil? Att inte han ska få reda på det här? Jag vet inte
men det måste betyda att Emil skulle bli arg på både Johan & mig. Tyck att jag
är konstig men jag blev glad för det för då vet jag att Emil bryr sig.


Jag gillar sex och Johan sa att jag var den bästa som sugit... coolt? Ja visst.



Nej jag använder inte Emil's bästa kompis för att komma över Emil.
Jag älskar och är kär i Emil och ni vet inte hur ont det gör.

Kommentarer
Postat av: Linnea

GUMMAN! HAHA, först så satt jag med hakan i knät sen skrattade jag så jag nästan började gråta! GOOOOOO GOOOOO GOOOO!!!!! Good jobb ;)

2009-10-13 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0