jag vill komma över dig.

Jag vill nog inte ha dig trotsallt Emil. Jag älskar dig och jag är kär i dig och skulle du be om att få bli min pojkvän så vet att jag hade blivit DIN men jag vill nog inte det på ett sätt. Jag skulle nog bara såra mig själv, i början skulle säkert allting vara superbra, men sen då..?! Skulle jag få höra av olika folk att du varit otrogen? Det jag är rädd för. Det känns som att jag förtjänar någon bättre då. Du är en superbra kille. Du är inte bara mogen för ett förhållande. Det jobbigaste nu är att du berättade igår att du var singel igen, varför är du det nu då? Äh jag kommer fortsätta träffa dig.. det vet jag.. men det kanske blir slut på det.



JAG HAR TRÄFFAT EN KILLE!
JAG HAR TRÄFFAT EN KILLE!
JAG HAR TRÄFFAT EN KILLE!
JAG HAR TRÄFFAT EN KILLE!
... Fatta fatta fatta! Nu hoppas jag att det leder till något.
Han är så jävla förstående, otroligt snäll och tro mig - han är snygg som fan!
Igår åkte han hem. Vi skrev sms hela kvällen, sista smset jag skrev åt han lyder,
"Nu ska jag sova men vi får höras imorgon, hade gärna sovit med dig nu. Saknar dig, puss och kram!"
Jag var jätte nervös när det plingade i telefonen men jag öppnade hans svar på det och blev över lycklig, han svarade så här..
"Sov gott då.. hade vari najs att sova me dig också.. Detsamma, Ler. Puss"

GAH. Vill träffa han NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0