Jag älskar dig.

Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig.
Jag hade kunnat tatuera in din bokstav vid mitt hjärta. Förstår du? Så mycket älskar jag dig.


Varför kom du hit? Varför satt du i min soffa och bara pratade? Varför gav du mig en PUSS när du skulle gå?
Hade inte du och jag bara ett KK-förhållande? Vad är nu detta? Kändes bra för stunden men inte efteråt...
För du är ju inte min.

Jag vill bara ha dig mer och mer hela tiden.
Du äger mitt hjärta, min själ, hela mig!

Bli min & jag sviker dig aldrig, du har hela mig och mitt liv i dina händer då.
Ingenting skulle kunna få mig att lämna dig, att vara otrogen, inget negativt!

Att vara så kär som jag är, ja det går inte att förklara.
Jag har haft chanser hos andra killar som ändå är väldigt fina människor,
jag skulle kunnat ha försöka.. jag har iaf gett chanser men det har inte fungerat länge..
FÖR ATT JAG ÄLSKAR DIG. Mitt skrivbords underlägg på datorn är tusen ihopklippta bilder på D I G.

Jag älskar dig föralltid.
Du är allt för mig, allt.

Ingen förstår hur ont det gör, ingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0