Du är mitt hjärtas slag.

Fick alldeles nyss ett sms där det stod: tja, va ska du göra på lördag? :P puss

Egentligen är inte det något speciellt sms i sig men för mig betyder det precis allt eftersom det skickades av han jag älskar, jag hörde hans röst i huvudet och den där pussen han skrev värmde i hela min kropp och själ. Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till, jag märker själv bara mer och mer att jag blir kärare och kärare hela tiden! Det är ingen lek det här och inte är det alltid lycka att vara kär. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till eftersom jag verkligen inte kommer över han på något sätt och vis, jag önskar att någon kunde hjälpa mig, mina vänner som vet om hur ont det gör försöker komma med goda råd, det gör dom också men det hjälps ju inte men jag är glad att dom lyssnar när jag behöver prata ut om det! Oftast pratar jag inte alls om det, så inte ens mina vänner vet hur dåligt jag mår för det här egentligen.

Du killen,
jag behöver dig nära mig
jag älskar dig väldigt mycket
jag saknar dig så fort du inte är nära mig


Jag vet vad kärlek är. Han är kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0